Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Har jag gjort mycket idag eller?

Av bokfia - 24 september 2010 22:41

Min dag idag började med att jag blev kraftigt försenad, trodde allvarligt jag skulle missa bussen, men jag hann på något vis.


Sen är min första lektion idrott på morgonen, så iväg till skogen för orientering, orientering är väl kul, men allvarligt när man bara har 40 minuter på sig så hinner man ingenting, dessutom hittade jag inte kontroll nr 2 -.-


Efter det, två lektioner till innan lunch och seriously jag fick ont i huvudet EFTER jag hade ätit whats the logic in that? Lyckades klara av dagen rätt så bra iallafall, gjorde klart en massa saker på alla lektioner så jag ligger bra till iallafall, nu ska man bara lyckas komma ikapp med matten och plugga på en del läxor sen har man helgen fri =)


Efter att jag kom hem och hade ätit mat, satte jag mig vid datorn för att kolla om det var något intressant som hänt, och efter att jag kollade min inbox så var jag fast med att skriva mail hela eftermiddagen :P Så det är det ända jag gjort idag, fast jag skulle kanske ha gjort japanska åtminstone -.-' Aja men nu ska jag snart gå och lägga mig jag är ganska så trött för tillfället, har gjort mitt bästa, men är det några grammatiska fel i inlägget så skyller jag på att jag skulle behövt gå och lägga mig för över en timme sen :P


Nattinatt =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bokfia - 9 september 2015 16:26

Tjena, jag har nu varit halvkrasslig/halvförkyld ett bra tag... För två veckor sen kom jag hem och sov hela eftermiddagen, gick upp och åt middag, var vaken i någon timme och sen gick jag och lade mig och sov hela natten. Det var likadant förra vecka...

Av bokfia - 5 september 2015 22:00

Läste precis ut "The Legend of Eli Monpress" av Rachel Aaron och jag var bara tvungen att skriva om den! "The Legend of Eli Monpress" är en ihopsättning av 3 böcker: "The Spirit Thief", "The Spirit Rebellion" och "The Spirit Eater". Den här bokserien...

Av bokfia - 30 december 2013 16:11

Igår var jag och syrran och kollade på The Hobbit The Desolation of Smaug så tänkte ta och dela mina tankar om den :)   Vi börjar med det negativa så tar vi det positiva på slutet, det största problemet jag hade med The Hobbit del 2 var början, d...

Av bokfia - 16 december 2013 14:50

Fear är fjärde boken i Gone serien av Michael Grant. Perdido Beach barnen har delat på sig, ungefär hälften har flyttat till en sjö med Sam och resten är kvar i staden med Caine. Men en efter en börjar de upptäcka att kupolen som håller dem inne börj...

Av bokfia - 17 november 2013 13:48

(I'm so bad at updating even though I have been reading)   Plague är den fjärde boken i Gone serien av Michael Grant. Barnen är fortfarande fast och vet inte hur de ska (eller om de kan) ta sig ut. Efter de händelser som avslutade Lies har barnen...

Ovido - Quiz & Flashcards