Alla inlägg under november 2010

Av bokfia - 18 november 2010 18:56

Ja det var ett tag sen jag bloggade, helt enkelt för att jag har prioriterat andra saker. Ja jag har ju vart i Ungern först och främst, sen har det varit en lite hektisk vecka, jag har inte gjort det jag ska och en massa andra uschigt. Jag har allvarligt berättat om min Ungern resa lite för mycket för att jag ska orka ta upp allt igen -.- kul hade vi i alla fall, på onsdagen badade vi i ett jättefint badhus med jättevarma pooler, som en äkta badkruka uppskattades det att det var varmt ;) Skolan vi besökte var också fin och varm men för många trappor för min smak (serioulsy, there was too many) Jag har förövrigt bestämt mig för att fortsätta med Japanska studierna nästa termin, förut var jag osäker på om jag skulle orka med det men nu vill jag fortsätta :D


Jag har hittat ett koreansk band (BIGBANG, sök på google bildsök, ni kan inte missa dem) som jag tycker är jättebra (snygga är de också :P) En av sångarna är med i en koreansk drama som jag började titta på och som också är bra, ska nog ta och titta på fler draman när jag får tid :)


Imorrn ska jag till bästisen över helgen, ska bli skit kul att träffas igen :D En inte så kul sak är att jag har totalt fått en avsky för bussar, i måndags så missar jag skolbussen så jag var tvungen att ta linje bussen till skolan och kommer försent till lektionen, igår missade jag bussen hem från Japanskan så jag kom hem en timme senare än normalt och idag när jag ska på bussen halkar jag precis framför bussdörren och lyckas smälla benet i bussen så det skrapas upp och nu är det uppsvullet och gör ont, jag tycker inte att jag ska vara med på idrotten imorgon men det tycker mina föräldrar.. Hur ska jag kunna åka skridskor när det gör ont i benet bara jag sitter still?? Förhoppningsvis blir det bättre imorrn..


Kommer inte på nån bok jag vill tipsa om nu så ni får ha det så bra och klara er utan ett :P

Ovido - Quiz & Flashcards