Alla inlägg den 26 september 2010

Av bokfia - 26 september 2010 17:01

HejHallå


Just idag känner jag att jag håller på att bli förkyld, men jag har inte tid med det! På Måndag har jag ett viktigt läxförhör och en framföring av ett parti, på tisdag har jag också läxföhör, jag KAN bara inte vara sjuk på onsdag eftersom jag har japanska, på torsdag har jag jätteviktig matte att ha, eftersom grafer och funktioner är svårt vill jag vara med på genomgångarna. Och viktigast av allt, bästis kommer på fredag :) så jag FÅR ALLTSÅ INTE BLI SJUK!!! Det får bli en massa C-vitaminer den här veckan och försöka få en del D-vitaminer, det ska tydligen vara livsviktigt för immunförsvaret att få D-vitamin :)


Orkar inte lägga upp ett boktips, men jag har ett på ingång, får bli imorrn istället =)


Snart mat och efter det över till en kompis, får inte bli lika länge som igår dock, jag kom hem vid ett x)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards