Alla inlägg den 22 september 2010

Av bokfia - 22 september 2010 21:00

Tjabadaba

Idag har jag varit inne i Västerås på en Japansk nybörjar kurs. Det var tre andra elever förutom jag, vilket var jätteskönt =) När läraren sa att det var första gången hon lärde ut däremot blev jag lite tveksam, men hon är snäll och har levt i Japan så vem borde veta om inte hon ;) Hon är snäll och jg tyckte hon kunde förklara bra så inga complaints där ;) 


På vägen hem däremot var månen det enda som jag kunde titta på utan att bli uttråkad, tyvärr envisades vägen med att svänga så jag inte kunde se den och molnen envisades med att åka över den... Bussglaset däremot var lite kul, om jag flyttade huvudet så kunde speglingen av månen göra så att månen såg ut som Musse Pigg =D


Och inget boktips idag, är alldeles för trött och måste in i duschen så hejsvejs för idag

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards