Alla inlägg den 10 juli 2012

Av bokfia - 10 juli 2012 21:30

Hejsan, det var länge sen <_< Ja alltså, jag har liksom inte skrivit något på en fasligt lång tid nu, jag har försökt och jag har kvar storyn i huvudet och så men det tar stopp när jag ska sätta mig ner och skriva... Men jag ska försöka ta tag i det! Fick dessutom tillbaka motiveringen till att skriva när en idé till en novell ploppade upp i huvudet på mig, jag har börjat lite grann men vet inte riktigt hur jag vill utforma den.. Men det ska jag försöka lista ut och så får jag hoppas att den blir bra, den kommer att komma upp här först när den är klar (och om jag är nöjd med den)


MEN, mitt största problem just nu är namn... Jag har absolut ingen fantasi när det gäller namn x) I Resans fall så går jag in på en hemsida och plockar namn från olika länder, vilket land beror på personen som ska ha namn, och betydelsen som namnet har spelar också roll så det är ganska lätt att hitta, men huh vad svårt det är med namn annars... Och nu är problemet ett hund namn... <_<



Ovido - Quiz & Flashcards